קייטרינג לאירועים קטנים

16/09/2020
//
מאת:
מערכת מתוקה
FLOWER FINAL
FLOWER FINAL
FLOWER FINAL
מחפשים קייטרינג חלבי לאירועים קטנים? הכירו את מתוקה, קונדיטוריה ומגשי אירוח – עם מוניטין של 20 שנה בתחום ואלפי לקוחות מרוצים.
קייטרינג כיום, נחשב לחלק מרכזי, ואולי אף המרכזי ביותר באירועים קטנים.
קייטרינג לאירועים קטנים הוא האמצעי היעיל והנוח ביותר להשביע את רעבונם של משתתפי השמחה ולענג את החך שלכם. היות שאוכל הוא מהאהבות הגדולות שלנו, הישראליים, זוהי גם דרך לחמם את ליבם של המוזמנים לאירוע שלנו, לפנק אותם במטעמים קולינריים איכותיים, ואגב כך, גם להביע את תודתינו על שהשתתפו בשמחה שלנו. מעבר לכך, קייטרינג לאירועים קטנים, שהוא לא רק טעים, אלא גם מוגש באופן אלגנטי ואסתטי, יעניק לאירוע נופך מיוחד, ויוסיף לו שיק.
שירותי הקייטרינג של מתוקה יספקו לכם פתרונות מושלמים לאירוע המתוכנן
מחלקת הקייטרינג במתוקה מציעה שירותי קייטרינג חלבי לאירועים קטנים כגדולים, והיא הוקמה במטרה לספק פתרונות של הגשה, ציוד ותפעול אירוע, מזיגה של משקאות והכנת קפה לאורחים. הפתרונות מתאימים לכל חלל : אולם, בית פרטי או דירת מגורים. בנוסף לתפריט מגשי האירוח שלנו, נוכל להתאים לכם תפריט אישי כראות עינכם וכזה שיתאים לתקציב שלכם.
במטבח המשלב את תרבות האוכל העכשווית עם עולמות המערב והמזרח הצלחנו ליצור מתכון מנצח המגיש לכם מאפים טריים, ירקות פריכים, כריכים במילויים מפתיעים וקינוחים מפנקים. קייטרינג חלבי לאירועים קטנים של מתוקה
כל זאת ועוד אנו מביאים אתנו לכל אירוע, הרמת כוסית, ימי עיון, ישיבות במשרד, השקה, חתונה, בר מצווה, או בריתה… אצלינו, השמיים הם הגבול והכל אפשרי.

קייטרינג לאירועים קטנים

כדי שתוכלו להתוודע לייחודיות של מתוקה, ולהבין במה היא נבדלת משירותי קייטרינג אחרים, להלן, בקצרה, ה”אני מאמין” שלנו והערכים שמנחים את הפעילות שלנו כבר 20 שנים:
תמיד בפרטים הקטנים : המוטו שלנו הוא הקפדה. הקפדה בכל שלבי הייצור, החל מבחירת חומרי הגלם , עיצוב המוצרים, שילוב הטעמים, ועד למגש בו יוגש הכיבוד שלכם.
יצירה: מבחר מנות קוקטייל המעוצבות בעבודת יד על ידי השף וצוות המטבח יבטיחו לכם חוויה קולינארית מפנקת.
האוכל: התפריט שלנו מאפשר לכם גמישות, יצירתיות והשתתפות בבחירת המוצרים שיוגשו באירוע שלכם, תוך שקיפות מלאה והתייעצות עם צוות המכירות. תוכלו לבנות תפריט ייחודי לאירוע שלכם, כזה המשלב טעמים מובחרים לצד אסתטיקה בהגשה .
מקצועיות : מהשיחה הראשונה ועד לרגע כיבוי האורות, סוכנות המכירה וצוות ההפקה ילוו אתכם שלב אחר שלב החל בבחירת התפריט, התאמת הציוד והכלים, העיצוב, בר המשקאות, בר הקפה וכו’. כל זאת ועוד יוגשו לכם על ידי אנשי הצוות המקצועיים והאדיבים שלנו.
אמינות : כחלק בלתי נפרד מהשירות שלנו, חשוב לנו שתהיו רגועים.. אנחנו תמיד נגיע בזמן וניתן לכם את השקט להיות עם האורחים שלכם בידיעה שהכל קורה כפי שתוכנן.
לסיכום, אם אתם מחפשים שירותי קייטרינג המבוססים על מזון משובח, הכוללים פתרונות הגשה פרקטיים ונוחים לשימוש עבור האורחים, וניסיון של שנים- אנחנו הכתובת.
הפקידו בידינו את סיפוק הצרכים הגסטרונומיים של האורחים שלכם במגשי האירוח שלנו , ותנו להם ליהנות מאירוע שהם יזכרו עוד שנים רבות.
תוכן לפופ אפ