נגישות
  • ניווט בעזרת מקלדת
  • התאמה לעוורי צבעים (גווני שחור/לבן)
  • התאמה לכבדי ראיה (צבעוניות הפוכה)
  • פונט נגיש
  • AAA
  • ביטול הנגישות (תצוגה רגילה)
  • נוסף לסל קניות:

המוצר התווסף בהצלחה

לסחור כל הדרך אל העסק - מגזין Themarker

מגזין  Themarker
01.03.2017
לסחור כל הדרך אל העסק

התבגרות המסחר האלקטרוני בישראל מאפשרת
לעסקים זעירים וקטנים להתפתח מהר יותר
ולחלקם אף לצמוח מהרשת לחנות הפיזית
שלושה בעלי עסקים מספרים על התועלת שהפיקו
מעגלת הקניות הווירטואלית

ריח של מאפה איכותי שזה עתה יצא מהתנור ומכה בנחיריים כאשר נכנסים לקונדיטוריה- מככב בוודאי בראש הרשימה המנחה כיצד לעצב חווי הצרכנית המנחיתה מכה מכרעת על יכולת האיפוק האנושית. הוסיפו לכך ביס שיצרף עוד חוש להנאה  ואין צרכן שיתאפק מלשלוף את הארנק. לכן אפשר להניח מדוע לפני שתים עשרה שנים, כאשר הקימו בעלי ׳מתוקה׳ את אתר האינטרנט שלה, הציפיות שלהם מהערוץ החדש לא היו גבוהות במיוחד. ואכן, הוא שימש במשך זמן מה בעיקר כחלון ראווה עבור רשת הקונדיטוריות ובו מידע כללי בלבד כגון מידע ותמונות של הסניפים ושל המוצרים. אבל לפני כשבע שנים עשתה החברה את השלב הבא - שדרגה את האתר כאשר הוסיפה לו אפשרות לרכישות מקוונות - ופה כבר היה פוטנציאל אמיתי: אומנם גם האתר החדש עדיין לא אפשר להריח את המאפים - אבל הוא כן סיפק מידע אודות הלהיט החדש אז ש להרשת - קייטרינג מגשי האירוח "מתוקה רום סרוויס" וכלל תמונות הממחישות בדיוק כיצד הם נראים , ובנוסף - גם להזמין אותם ישירות: "כיום המצב השתנה. בשירות הקייטרינג שלנו רוב המכירות כבר מבוצעות בלי שהלקוחות בכל ל נכנסים לחנות", מספר שוקי ארזי ,מנכ״ל הרשת. "ללא ספק האתר הפך לכלי עבודה משמעותי שבו אפשר לקבל את כל המי  דע אודות המוצרים וגם להזמין". כמו שקורה פעמים רבות כאשר מאפשרים לכוחו של האינטרנט  לשחק תפקיד בחיינו, גם כאן קרה דבר מעניין: מפעיליו הופתעו לגלות כי האתר החל משמש לקוחות מחו״ל הרוצים לבצע הזמנה עבור בני משפחה, חברים או קולגות בישראל, ומתקשים לעשות זאת טלפונית עקב הפרשי השעות
"אנו בעסקי המזון, והמכירות דרך האתר עדיין תופסות חלק קטן מכלל המכירות שלנו, אבל הוא בהחלט דומיננטי בפעילות הכוללת, שכן הוא מסייע ללקוחות לבצע החלטות לפני שהם מבצעים עסקה טלפונית או מגיעים לסניף". בימים אלו בונה הרשת אתר חדש, עדכני מבחינה טכנולוגית ועיצובית, שיספק שירות יעיל ונוח יותר ללקוחות. " אני ממליץ לעסקים המתלבטים אם להיכנס למסחר האלקטרוני לעשות זאת. זה מוכיח את עצמו", אומר ארזי ומוסיף: "זה יותר זול מלפתוח חנות פיזית. למרות שיש עלויות שיווק , פרסום וקידום ברשתות החברתיות, חסמי הכניסה הם מאוד נמוכים וזה עוזר לכלל הפעילות".

צרו קשר
צרו קשר