פינוק קייצי וטעים

20/07/2021
//
מאת:
מערכת מתוקה
FLOWER FINAL
FLOWER FINAL
FLOWER FINAL

פינוק קייצי וטעים

עונת הקיץ נפתחה, וחוץ מימים חמים היא מביאה איתה גם שלל אירועים שכיף לחגוג בחודשי הקיץ. כולם רוצים להפוך את האירוע שלהם לחוויה בלתי נשכחת, כי בסופו של יום אנחנו נשארים עם הטעם של החוויה. ואין דרך טובה יותר לעשות את זה מלפנק את האורחים שלכם במגש פירות טריים וצבעוניים, עיצוב וסידור הפירות שלנו נעשים במומחיות, אסתטיקה ואהבה שלא תוכלו לעמוד בפניה

אז בין אם מדובר באירוע עסקי, מסיבת חג משפחתית, חתונה או אירוע חברה, אנחנו נהפוך את המפגש שלכם למתוק ומרענן במיוחד!

מגש הפירות שלנו מציע מגוון מרענן של פירות טריים ובריאים

מדי שנה המודעות לבריאות הגוף והנפש עולה, כולם כבר יודעים כמה חשוב ליצור שגרה בריאה ומאוזנת שתכלול כמה שיותר פירות וירקות. במהלך היום יום וגם במפגשים חברתיים ואירועים שונים. אך למרבה הצער, רבים מאיתנו מתקשים למצוא את הזמן לחתוך ולהכין מגוון טעים של פירות וירקות טריים על בסיסי קבוע.

על מנת לסייע לכם עם המשימה הזאת, ולדחוף אתכם קדימה אל עתיד שכולו סיבים תזונתיים, וויטמינים ומתיקות שמגיעה בשלל צבעים שיעשו לכם שמח בלב ונעים בבטן. הכנו עבורכם מגש פירות מפואר ומעוצב שיהפוך כל שולחן לחגיגה מטריפה!

למי שמחפש פינוקים קיציים, תוכלו למצוא אצלינו קיטים של פירות מובחרים שעוצבו ונארזו בסטייל נוצץ וצבעוני.

מה במגש?

מגש הפירות שלנו מציע מגוון מרענן של פירות כהים ובהירים, פירות טרופיים והדר. הם יכולים לכלול תפוחים, בננות, אגסים, ענבים, תפוזים, ליצ’י, אננס, מנגו, אבטיח, מלון, פסיפלורה ופירות יער! כל מגש מקבל א הנגיעה הייחודית שלנו, שמעניקה לו טעם, ריח ועיצובים מיוחדים.

  • אם אתכם רוצים לאחד את כל האורחים סביב השולחן, מגשי הפירות שלנו יעשו את העבודה בצורה מצוינת. כשהפירות חתוכים לנוחיותכם.
  • לעיתים חווית אכילה אישית יותר מתאימה לאווירה, אם כך תוכלו לפנק את האורחים שלכם במנות מוזלי משובחות שמגיעות בכוסות מעוצבות וצבעוניות.
  • רוצים ללכת על הקצה? גם על זה חשבנו! הכנו עבורכם שוטים של פירות שימתיקו וירעננו כל משתתף במהירות.

אין מה לומר, זאת דרך מצוינת לפנק את הצוות או האורחים שלכם באוכל טעים ובריא. ואין כמו השילוב בין השניים! מגשי הפירות שלנו יכולים להיות הפתעה נהדרת לחבר או קרוב משפחה ביום חם, או מתנה לעצמכם.

כמה מילים לסיכום

לכל מי שרוצה להעניק לאורחים שלו את חוויה קיצית ומיוחדת, מגשי פירות מעוצבים מעניקים למשתתפים את החוויה שמישהו דאג שיהיה להם נעים וכייף. זאת בדיוק החוויה שאנחנו רוצי שהלקוחות של מתוקה ייצאו איתה. אנחנו תמיד חושבים עליכם, איך נוכל לשפר ולשכלל את האוכל שלנו כדי שאתם תהנו יותר.

מגשי הפירות שלנו יגיעו עד לידיים שלכם, על ידי צוות נהגי המשלוחים המקצועיים והאדיבים שלנו, בקירור מיוחד.

תוכן לפופ אפ